خدمات هات تپ شرکت پیشگام صنعت ابزار به شرکت گاز استان تهران

شرکت پیشگام صنعت ابزار در طول 5 سال اخیر پروژه های هات تپ متعددی را برای شرکت گاز استان تهران با موفقیت به انجام رسانده است.
هات تپ خطوط لوله به دلیل اهمیت و حساسیت بسیار بالا نیازمند مجریان زبده است. کسب تجربه حین انجام عملیات اصلی هات تپ به هیچ عنوان توجیه ندارد. مخاطرات و پیچیدگی‌های بالای عملیات هات تپ وجود یک تیم باتجربه و آبدیده و مسلط به تمامی فاکتورهای دخیل در انجام عملیات هات تپ را می‌طلبد.

مشتریان هات تپ بلحاظ موارد نیاز به این عملیات قابل طبقه‌بندی هستند. برخی مراکز صنعتی، خصوصا مراکزی که خطوط لوله بخش جانبی و پشتیبانی فرایندهای اصلی را در آن ایفا می‌کند بلحاظ میزان استفاده، کمتر به عملیات‌های خط لوله نظیر هات تپ نیاز پیدا می‌کنند. در این مراکز عملیات به صورت موردی و با تعدد بسیار پایین تکرار می‌شود و بدون شک مشتریان ترجیح خواهند داد از خدمات پیمانکاران فعال در این زمینه بهره گیرند. در برخی موارد مورد استفاده بیشتر است اما همچنان خطوط لوله بخش جانبی را در فرایندهای مرکز ایفا می‌کند. برای مثال ممکن است یک مرکز صنعتی بمنظور توسعه کارگاه‌ها، منتق کردن کارگاه قدیمی به یک کارگاه جدید، و یا تغییر مکان خطوط لوله پشتیبان خود در یک مقطع زمانی مورد اشسفتاده‌ی بالای هات تپ را تجربه کند. در این موارد نیز پس از اتمام فرایند نیاز به انشعاب گیری گرم هات تپ به پایان خواهد رسید.

اما در سایر موارد، خصوصاً در مورد صنایعی که خطوط لوله حائز نقش و کارکرد در فرایندهای اصلی مجموعه را دارند نیاز به انواع خدمات خطوط لوله از جمله انشعاب گیری گرم هات تپ به صورت مکرر تجربه می‌شود. صنایع پالایشگاهی، نیروگاهی، پتروشیمی، صنایع انتقال آب، گاز، و هر نوع حیطه‌ی کاری که در آن انتقال سیال از یک مکان به مکان دیگر، فرایند اصلی آن را شامل می‌شود از این جمله‌اند. در این موارد بعضاً کارفرما ترجیح می‌دهد خود و بدون نیاز به پیمانکاران، با فرایندهایی نظیر هات تپ آشنا شده، آموزش‌های لازم را کسب و خود به مجری عملیات هات تپ تبدیل شود.

شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات گاز به مشترکین چه در مناطق مسکونی و چه در مراکز صنعتی از این گونه‌اند. از این حیث، بسیاری از مراکز توزیع و انتقال گاز در کشور ترجیح می‌دهند خود مجری فرایند هات تپ شوند. اما در مواردی که استفاده از مجریان تخصصی عملیات هات تپ ترجیح داده می‌شود شرکت پیشگام صنعت ابزار بعنوان یکی از بزرگ‌ترین مجریان عملیات هات تپ بارها آمادگی و توانمندی خود جهت انجام ایمن و سریع عملیات را به اثبات رسانده است. همکاری طولانی شرکت پیشگام صنعت ابزار با شرکت گاز استان تهران، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز صنعتی توزیع و انتقال گاز کشور برای مشترکین و شهروندان گواهی بر این امر است. شرکت پیشگام صنعت ابزار در طول حدود 5 سال همکاری انحصاری با شرکت گاز استان تهران ده‌ها عملیات موفقیت‌آمیز هات تپ را بدون بروز کوچک‌ترین ایراد و در اسرع وقت به انجام رسانده است. اغلب این عملیات ها به صورت افقی و در مکان‌اهی کم عمق صورت گرفته است. همچنین به اقتضای ماهیت کاری شرکت گاز، اکثر موارد در سایزهای کوچک اما در فشارهای متنوع انجام گرفته است. اما آن‌چه این همکاری طولانی را حائز اهمیت می‌گرداند اولاً روابط مبتنی بر اعتماد متقابل، و ثانیاً آمادگی تمام و کمال طرفین برای رفع نیازهای یکدیگر در اسرع وقت بوده است. از این رو طرفین با درک نیازها و اقتضائات کار همدیگر، همچون یک مجموعه‌ی واحد توانسته‌اند به نوبه‌ی خود سهمی در ارتقای رفاه عمومی و افزایش امنیت شهروندان محترم و فعالان زحمتکش اقتصادی این استان محوری کشور ایفا کنند.

شرکت پیشگام صنعت ابزار با افتخار آمادگی خود را برای ارائه خدمات هات تپ وسایر خدمات مرتبط به خطوط لوله به تمامی شرکت‌های گاز استانی کشور اعلام کرده و اطمینان می‌دهد نیازهای مربوطه‌ی کارفرمایان را بدون وقفه و بدون ملاحظه‌ی مسافت زیاد و دشواری‌های فنی محیطی به انجام می‌رساند. در خصوص مراکزی که خود فعال در زمینه‌ی انجام خدمات مذکور می‌باشند، شرکت پیشگام صنعت ابزار صمیمانه جهت انجام هر گونه همکاری و همفکری دعوت به مشارکت می‌نماید. بدون شک تبادل دانش و دستاوردها کلید ارتقای صنایع محوری کشور خصوصاً صنعت گاز خواهد بود.

دفتر مرکزی:
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com

کروکی دفتر

hottap operation
hottap operation

کروکی کارخانه

کارخانه :
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک 3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com